Mysql library @ -> %40

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Aug 30 01:17:26 CEST 2006

Aplikace je v podstate daemon, ktery bere vstup z apache - jmeno a heslo
a porovnava ho s obsahem databaze.
databaze je UTF-8, vstup z apache je UTF-8 a databaze je plnena pres
jine rozhrani zase pomoci apache, takze oba vstupy jsou stejne.
Selhava pouze kontrola v tom daemonu.

Prostredi pouziva kodovani ISO-8859-1, defaultni. Doted jsem si myslel,
ze se UTF-8 a ISO-8859-1 potkavaji a znaky z ISO-8859-1 jsou do UTF
ukladany bezezmen.

Ondra