Mysql library @ -> %40

Ondřej Tůma konference at webjet.cz
Tue Aug 29 22:30:33 CEST 2006

Tak bych si dovolil tipovat ze mozna vim kde je zakopanej pes :)

Je to opravdu v te znakove sade. A tak si tipuju, ze mete nekde nastavenou pevnou znakovou sadu, misto toho, abyste si ji nacetl s prostedi. Tedy za predpokladu ze jde o konsolovou aplikaci, tak se lisi nastaveni konsole vaseho linuxu od vaseho fbsd. A s tim mozna nepocitate ...

PS: tu fci sem asi nikdy nepouzil, jen to zkousim na zaklade toho co se pise v dokumentaci :D

Jde je o tip, je spravny ?

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz       www.radioakropolis.cz            hash.webjet.cz
ICQ: 107760454          JABBER: mcbig at jabber.cz   MSN: ondra.tu at atlas.cz