Etika psanych emailu

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Aug 29 10:42:12 CEST 2006

On Mon, Aug 28, 2006 at 03:21:22PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Naopak, to je velmi moderni ;-)
>
> 	Ale ja nerad pouzivam obrovske a mocne nastroje na trivialni ulohy. Je
> mi lito procesoru, pameti - a pokud bych je tam kvuli tomu musel
> instalovat (a to procmail vzdycky), tak i mista na disku. Bez ohledu na
> to, kolik tam toho vseho je. To radeji sam napisu ten desetiradkovej
> script v shellu. Obavam se, ze ten nemoderni jsem tu ja.

nic proti dane, ale fakt si myslis ze kdyz se pousti procmail, ten pousti shell
a v shellu asi dalsi nastroje ze usetris nejake systemove prostredky oproti
monolitickemu programu ktery to udela v jednom a nejspis v kompilovane podobe?

jako souhlasim s tim ze je to prehlednejsi ale s tou efektivitou bych si nebyl
tak jisty.