Etika psanych emailu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 28 15:21:22 CEST 2006

Jindra Fucik napsal/wrote, On 08/28/06 14:22:
> mozna je to nemoderni, ale pouzival jsem pro tyto ucely procmail
> pustenej v user rezimu jako filtr v .forward

	Naopak, to je velmi moderni ;-)

	Ale ja nerad pouzivam obrovske a mocne nastroje na trivialni ulohy. Je
mi lito procesoru, pameti - a pokud bych je tam kvuli tomu musel
instalovat (a to procmail vzdycky), tak i mista na disku. Bez ohledu na
to, kolik tam toho vseho je. To radeji sam napisu ten desetiradkovej
script v shellu. Obavam se, ze ten nemoderni jsem tu ja.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz