Etika psanych emailu

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Wed Aug 30 07:40:39 CEST 2006

> nic proti dane, ale fakt si myslis ze kdyz se pousti procmail, ten pousti shell
> a v shellu asi dalsi nastroje ze usetris nejake systemove prostredky oproti
> monolitickemu programu ktery to udela v jednom a nejspis v kompilovane podobe?

  ^-- Nic proti Neo, ale nemyslis, ze ak sa da uloha riesit tak, ze sa
napise 10 riadkovy shell skript, ktory bude mail spracovavat 4 sekundy, z
ktorych 2 sekundy bude samotny processing a 2 sekundy spustanie shellu,
sedu, grepu, cutu etc. a spracuje 200 mailov denne, tak je to postacujuce
riesenie, dokonca prudko lepsie ako instalovat program, ktory sa spusti sa
sekudnu a spracovanie zvladne za dalsiu sekundu, ale so sebou do systemu
dotiahne seba a 8 zavislosti, z ktorych sa kazda raz za rok v portoch
"rozbije" a bude komplikovat udrzbu? (Uff, veta na sedem a pol riadku).

Suhlasim s Danom, ze na jednoduche ulohy je vacsinou (nevravim vzdy)
pouzivat jednoduche nastroje; i ked som k tejto skusenosti asi dosiel inak
ako Dan.

J.