ata3: reiniting channel

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Aug 25 12:59:49 CEST 2006

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 08/25/06 12:16:

> Chapu, ze se ta chyba nikde neprojevila, ale je mi pak disk s tak
> vysokym poctem oprav pri tak malem stari velmi podezrely, oproti diskum,
> ktere jsou v provozu vice nez rok a maji toto cislo radove mensi.

	Neni dulezita doba provozu, ale "objem" provozu. Po nekterych discich
nechce nikdo nic jak je rok dlouhy - ty pak nemohou mit chyby ...

	Dale hraji roli okolni podminky - napr. teplotni a otresy.

> Navic ja zase nasel, ze to je cas, ktery uplynul mezi opravenyma chybama
> a ze vlastne cim vetsi, tim lepsi.

	Ano, ale to se kazdy bavime o jinem cisle. Cim vetsi tim lepsi - to
plati pro "value". To ma hodnotu nejvyse 253 (ale pro konkretni atributy
konkretnich typu disku muze platit, ze "nejlepsi" zacina niz - casto na
200 nebo 100).

	To co jsme videli v tabulce byla ale "raw_value" - a ta, podle
specifikace, nema zadny definovany vyznam - jedine vyrobce disku vi, co
to znamena (a tak jedine on muze tuto hodnotu prevest na "value").

	Nicmene, u tohoto atribudu to obvykle byva docela jednoduse pocet chyb ...

	To uz se ale dostavame za hranice temat teto konference.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz