ata3: reiniting channel

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Aug 25 12:16:21 CEST 2006

Dan Lukes wrote:
> Miroslav Lachman napsal/wrote, On 08/25/06 11:12:

> 	SMART atribut "Hardware ECC Recovered" udava, kolikrat doslo k chybe
> pri cteni z povrchu disku - chybe, kterou uspesne opravila elektronika
> disku a tak se (krome mirne prodlouzeneho pristupu k takovemu sektoru)
> mimo disk nijak neprojevila.

Chapu, ze se ta chyba nikde neprojevila, ale je mi pak disk s tak
vysokym poctem oprav pri tak malem stari velmi podezrely, oproti diskum,
ktere jsou v provozu vice nez rok a maji toto cislo radove mensi.

Navic ja zase nasel, ze to je cas, ktery uplynul mezi opravenyma chybama
a ze vlastne cim vetsi, tim lepsi.

Hardware ECC Recovered 	Time between ECC-corrected errors? It goes up
and down, low is probably bad.

http://en.wikipedia.org/wiki/Self-Monitoring%2C_Analysis%2C_and_Reporting_Technology

pak jak se v tom ma clovek vyznat :o(

Miroslav Lachman