ata3: reiniting channel

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Aug 23 22:35:44 CEST 2006

On Wed, Aug 23, 2006 at 02:49:55PM +0200, Miroslav Lachman wrote:
> Chtel bych se zeptat (a dnes vyjimecne jednoduse) pri cem / proc v
> systemu FreeBSD 6.1 dojde za provozu k "samovolne" reinicializaci ata
> kanalu?
> Dnes to vidim poprve a doslo pri tom k padu systemu a rebootu:
>
> Aug 23 01:29:16 track ntpd[455]: kernel time sync enabled 2001
> Aug 23 14:31:35 track kernel: ata3: reiniting channel ..
> Aug 23 14:33:28 track syslogd: kernel boot file is /boot/kernel/kernel

ata3.... v cem se lisi ata3 od ata1 popr. ata2? a dela to pokazde ata3?

jako.. tezko rict cim to je, ale dava mi docela smysl ze kdyz kernel neco vyrabi
na zarizeni pripojenem pres ata3 a ono se mu pod rukama resetne tak ho to dost
nasere ;)

pokud je na ata1 a ata2 disk znacky XYZ a nikdy s tim problem neni a na ata3
je ABC a problem tam je tak je reseni pomerne nasnade. pokud je ata1/2 na desce
a ata3 je pridavna karta taky tak je taky celkem zjevne co asi udelat.

atd. atd.

p.s. dan je fakt tezkej grafoman :)