Upgrade 5.4 -> vyssie

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sun Aug 13 11:07:36 CEST 2006

On Sat, Aug 12, 2006 at 09:10:58PM +0200, Peter Rosa wrote:
> Zdravim vsetkych,
>
> prosim o radu.
>
> Na fileserveri mam radic SATA RAID: RocketRAID 1640, proprietarny
> ovladac hpt374.ko. Nativne su dodavane ovladace po verziu FreeBSD 5.3,
> funguje to spolahlivo aj v 5.4.

nativne ve fbsd je ovladac hptmv, ktery ma v man strance napsano
HighPoint RocketRAID 182x device driver

nemam poneti jestli je to kompatibilni nebo ne ;(

coz mne privadi k otazce - jak ma clovek tusit ktery driver je pro ktery hw?
mi to nikdy nebylo moc jasne - u tech znamejsich si to clovek treba pamatuje, ale
jinak nevim - jsou na to nejake hinty?