Upgrade 5.4 -> vyssie

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Aug 15 11:35:06 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 08/15/06 11:08:

> zase na druhou stranu ono je fungovat a fungovat zeo :) uz se mi stalo, ze
> radic cetl mala data (kB) ale na velkych (MB) zdechal...

	Jisteze se dukaz funkcnosti neda ziskat libovolnym poctem libovolnych
pokusu ...

	Nejbezpecnejsi by zcela nepochybne bylo - schovat si puvodni disky a
nainstalovat to kompletne na nove, ale ani pak se jistota funkcnosti
neziska ...

	Ovsem, nejbezpecnejsi postupy byvaji zkusta nejpracnejsi a prakticky
bez vyjimky nejdrazsi - proto si musi prijatelny kompromis najit kazdy
sam ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz