Je nutna Rekompilace portu po upgrade z 5.4R na 6.1R ?

Lumir Stol truster at seznam.cz
Wed Aug 9 16:22:11 CEST 2006

Dekuji za vycerpavajici odpoved - pro me z ni vyplyva jen mala sance, ze
upgrade bude vyrazne rychlejsi || pohodlnejsi nez cista instalace ;-)
Alespon se bezbolestne zbavim veskereho sw balastu, ktery uz nikdo
nepouziva.

Preji mnoho zdaru!

Lumir

P.S. Jen pro informaci: pouzivam portupgrade, nepouzivam OpenOffice,
pouzivam binarni distribuci Diablo JRE - jediny binarni balicek, zbytek
take prekladam - kdysi jsem valcil s Cherokee webserverem a uz se mi
nechce :-D