Je nutna Rekompilace portu po upgrade z 5.4R na 6.1R ?

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Aug 9 15:01:46 CEST 2006

On Wed, 9 Aug 2006, Lumir Stol wrote:

>drive nez se pustim do upgrade FreeBSD (ze zdrojovych kodu) na mem
>desktopu, dovolte mi zeptat se 'velkych chlapu' v tomto mailinglistu:
>- bude po upgrade skutecne nutne znovu prelozit vsechny nainstalovane
>porty (kdysi kdesi vyctena informace), nebo bude stacit COMPAT_FREEBSD5
>v jadre?

	+ nesmis maznout stary knihovny. Tj. tohle je treba na 5.3:

lrwxr-xr-x  1 root  wheel  14 Aug  9 10:38 /usr/lib/libc.so@ ->
/lib/libc.so.5

	ale na 6.1 je 6-kova verze. Konkretni cislo je pak v ELF hlavicce
kazdy binarky (viz 'elfdump -d')

	ja uz nekolik let na desktopu delam(lal) to, ze mam samostatny slice
pro /home a pred takovymhle upgradem si akorat zazalohoval /etc,
/usr/local/etc apod. a pak to upgradnul nacisto. Instalace je za par minut,
konfigurace systemu taky a na rozumny siti nainstalovat tech par baliku co
je potreba pro desktop tez netrva dlouho.

	jinak si myslim riskujes, ze skoncis s peknym zmatkem (nejen) v
knihovnach. Ale to uz ti naznacil i Dan.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz