Je nutna Rekompilace portu po upgrade z 5.4R na 6.1R ?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Aug 9 15:27:09 CEST 2006

Lumir Stol napsal/wrote, On 08/09/06 15:08:
> Prumerne az hodne ;-)  Jen jsem potreboval vedet, jestli si na to mam
> vyhradit cely vikend, nebo budu po upgrade resit jen drobnosti.

	Zalezi jaky system pro spravu portu pouzivate.

	Ja pouzivam portupgrade a myslim, ze ja bych po takovem upgrade spustil
rm -rf /usr/ports/*/*/work
portupgrade -wWaf

	A pak bych jen cekal, az se to dodela. Coz zalezi od toho jak je silny
procesor a jake tam jsou porty. Ale cekal bych, ze v nejhorsim pripade
par hodin (snad vyjma pripadu, kdy je tam OpenOffice nebo Java - ty se
sami od sebe dokazi prekladat pul dne ...)

	Mirne to lze urychlit pouzitim -P, ale ja nerad riskuju nekonzistence,
jakkoli nejsou prilis pravdepodobne - takze sam ho nepouzivam.

	Nicmene, to neznamena, ze po celou tu dobu bude stroj neprovozuschopny
- jednak je mozne, ze spousta veci skutecne bude fungovat bez problemu,
nebo, prinejmensim, natolik dobre, ze to tech par hodin do rekompliace
dobu pujde vydrzet, jednak, kdyz uz neco fungovat nebude, hned jak se to
nove prelozi, tak to je mozne spoustit (a dalsi moznost je nejprve
upgradovat nefunkcni porty a jejich zavislosti a teprve pak zbytek).

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz