swap_pager: indefinite wait buffer

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sun Aug 6 18:49:52 CEST 2006

> 	Ano, nerikam, ze to nema nikdy zadny smysl - to se musi posoudit v
> konkretni situaci. Ja uz ale samotnou okolnost, ze system sahl do swapu
> povazuji za vyskyt kriticke az havarijni situace (tedy, na dobre

no.. to mi pripomina... at delam co delam v praci na serverech mam vzdycky par
kB swapu obsazenych. pamatuju si ze jsem mel na routeru/proxine 512M pameti a
bylo tam asi tak 120kB swap obsazenych, zvetsil jsem tam pamet na 1G a furt
kolem 100kB pameti obsazene ;)

nevite nekdo cim to je? nevadi mi to, jen mne to zajima