swap_pager: indefinite wait buffer

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 7 01:09:22 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 08/06/06 18:49:

> no.. to mi pripomina... at delam co delam v praci na serverech mam vzdycky par
> kB swapu obsazenych.

	Vsiml jsem si taky, ale nikdy jsem tomu neprikladal takovy vyznam,
abych se o to zajimal bliz. Pokud vim, prvni dva bloky se  nepouzivaji
neb by v nich mohl byt BSD label. Ale to vysvetluje jen par kilo. Dalsi
by se mohly nepouzivat bud' proto, ze tam swapper ulozi nejake
"sluzebni" informace, nebo proto, ze je mu "prijemnejsi" zarovnany
pristup a tak nekolik pocatecnich bloku (kolik, to zalezi kde partition
zacina a jaka je velikost bloku) ignoruje.

	Ta druha moznost se mi zda vic nez ta prvni.

	Ale obe jsou jen spekulace. Kdo chce neco jistejsiho, necht' si precte
zdrojaky ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz