Re: DVD region

fkuchar at volny.cz fkuchar at volny.cz
Wed Aug 2 12:42:31 CEST 2006

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Dan Lukes" <dan at obluda.cz>
Předmět: Re: DVD region
Datum: 2.8.2006 - 11:42:19

> nez se uplne pohadate, coz bych v teto konferenci opravdu
> nerad, jeste

Ne, to jsem opravdu nemel v umyslu :-) Doufam tedy, ze moje
odpoved hadave neznela.

> [...]
> co je skutecne
> zaznamenano na jeho povrchu. A pro zamezeni nedorozumeni
> "vyznaceni" je formou nikoli konkretniho jednoho cisla,
> ale formou
> bitmapy - DVD tedy muze byt dostupne pro libolonou
> kombinaci regionu
> (zadnym pocinaje a vsemi konce).
>
> Mam tu nekolik DVD, ktere maji na sobe logem vyznacen
> pouze region 2,
> ve skutecnosti jsou ale urceny pro regiony 2 a 4 a
> dokonce tu mam DVD,
> ktere je LOGEM urceno pro region dva a ve skutecnosti

Jak uz bylo zmineno - v konferenci o FreeBSD je to off topic,
nicmene, kdyz uz se to nakouslo, bych si dovolil jeste neco...
kde se k takovym DVD da prijit? Abych vedel cemu se vyhnout :-)
A tak me napada, jak vlastne zjistim pro jaky region je DVD skutecne
urceno? Ze pro prehravac neni rozhodujici logo natistene na kotoucku
nebo dokonce na krabicce je mi jasne ;-)
Pokud byste byl ochotny odpovedet a nechtel nepatricnymi prispevky dal
zaplavovat tuto konferenci, proti odpovedi na muj e-mail nic
nemam,
dekuji,

Filip Kuchar

PS: R1 DVD o kterych jsem mluvil, byla vydana v USA, tam opravdu
nepredpokladam, ze by slo o DVD s regionem nastavenym na jinou
hodnotu nez jedna.