DVD region

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Aug 2 11:42:19 CEST 2006

fkuchar at volny.cz napsal/wrote, On 08/02/06 11:31:
> Kdyz dovolite - napsal jsem, ze v mechanice s nastavenym
> regionem 2 jsem prehral DVD R3 a jsem si temer jisty,
> ze jsem zkousel i R1 (klidne to muzu vecer doma vyzkouset).

	nez se uplne pohadate, coz bych v teto konferenci opravdu nerad, jeste
bych ke svemu predchozimu dopisu pridal, ze o tom, pro jake regiony je
urceno DVD nerozhoduje LOGO na nem vytistene, ale to, co je skutecne
zaznamenano na jeho povrchu. A pro zamezeni nedorozumeni - to
"vyznaceni" je formou nikoli konkretniho jednoho cisla, ale formou
bitmapy - DVD tedy muze byt dostupne pro libolonou kombinaci regionu
(zadnym pocinaje a vsemi konce).

	Mam tu nekolik DVD, ktere maji na sobe logem vyznacen pouze region 2,
ve skutecnosti jsou ale urceny pro regiony 2 a 4 a dokonce tu mam DVD,
ktere je LOGEM urceno pro region dva a ve skutecnosti je prehratelne ve
vsech regionech.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz