Re: DVD region

fkuchar at volny.cz fkuchar at volny.cz
Wed Aug 2 11:31:12 CEST 2006

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Pav Lucistnik" <pav at oook.cz>
Předmět: Re: DVD region
Datum: 2.8.2006 - 11:06:38

> Mplayer mozna regiony ignoruje, ale hardware mechaniky
> ne.
> Prvni CSS chranene DVD vam nastavi region v mechanice,
> a potom uz
> nebudete schopny prehrat CSS chranene DVD z ostatnich
> regionu.
>
> Resenim je pouzit nejakou neoficialni utilitu k vypnuti
> kontroly regionu
> ve firmwaru mechaniky, coz obvykle funguje do chvile,
> kdy se pokusite
> prehrat chranene DVD ve Windows.

Kdyz dovolite - napsal jsem, ze v mechanice s nastavenym
regionem 2 jsem prehral DVD R3 a jsem si temer jisty,
ze jsem zkousel i R1 (klidne to muzu vecer doma vyzkouset).
Ohledne inicializace regionu v mechanice mam pocit,
ze ji provadeji "slusne" SW prehravace jako treba CyberLink
PowerDVD, ale nejsem si tim uplne jisty. MediaPlayerClassic
se v tomto ohledu tusim chova stejne jako MPlayer.

Filip Kuchar

--
Potřebujete připojit server nebo vystavit internetové stránky? http://im.impact.as/sign/zone-hosting/