vtun a zarizeni tun v 6.1R

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Jul 19 15:13:35 CEST 2006

On Wed, Jul 19, 2006 at 11:49:03AM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Mozna jsme neco prehledl, ale neco mi unika - ty mas na masteru uz
> dvakrat spusteni vtund, a pri tretim pokusu o spusteni to vypise shora
> uvedenou hlasku ?

bezi mi 1+N vtun processu, 1 ktery posloucha na portu a pak jeden per-spojeni.

a funguji mi 2 konkurentni vtun spojeni takze nemyslim ze bude problem v tom ze
jeden vtun obsadi port a druhy na neho nemuze.

> 	Takze (IMHO):
>
> 1. Hlaska je "zmatena" a problem nesouvisi s 'bind()' (bohuzel, hlaska
> se neobtezuje vypsat s jakou konkretni chybou ten neuspesny bind skoncil)
>
> 2. Ty dva procesy, co funguji, neposlouchaji na stejnem portu a adrese
> (a treti uz se nenasla) - coz by objasnil netstat -an a pripadne ifconfig -a

na tom portu mi posloucha akorat jeden proces, ty ostatni jsou na nem sice taky
ale maji odlisne vzdalene ip/porty.

jak jsem uz rikal 2 mi bezi dobre, problem je se 3mi. tedy nemyslim ze problem
bude v konkurenci jako takove.

> 3. Problem je uplne nekde jinde.
>
> 	No, ja bych se s tim asi nepatlal a podival se, s cim to havaruje ten
> bind, ale chapu, ze ne kazdy ma chut resit problem ctenim (a pripadnou
> drobnou upravou, co se informacni hodnoty hlasky tyce) zdrojovych kodu.

no asi mi nic jineho nezbyde, ale je desne vedro a mel bych se patlat s SoC :(
uvidime co bude. prinejhorsim pustim na jine masine dalsiho vtun demona a budu
se pripojovat pres neho - nehodlam to nejak vyrazne resit

jsem to upravil ;)