vtun a zarizeni tun v 6.1R

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jul 19 15:26:43 CEST 2006

Divacky Roman wrote:

> bezi mi 1+N vtun processu, 1 ktery posloucha na portu a pak jeden per-spojeni.

> na tom portu mi posloucha akorat jeden proces, ty ostatni jsou na nem sice taky
> ale maji odlisne vzdalene ip/porty.

	Aha, takze da dalsi spusteni nedelas ty, ta se provadeji "automaticky"
jak se pripojuji klienti.

	V takovem pripade je to skoro jiste "zmatecna hlaska" a problem je
uplne nekde jinde, nez rika. Zdrojaky jsem sice nevidel, ale bind()
takrka jiste vola jen ta prvni instance.

> no asi mi nic jineho nezbyde, ale je desne vedro a mel bych se patlat s SoC :(

	It's up to you ...

	Taky ti jeste muzu rict vyhod vtund a pouzij OpenVPN - to nam chodi
docela pekne ...