newsyslog.conf a rotace dle velikosti i casu

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Fri Jun 16 12:54:02 CEST 2006

----- Original Message -----
> Realne chovani kodu je, zda se mi, takove, ze pokud je pozadovana
> rotace podle velikosti a soucasne rotace v presny cas (specifikace casu
> obsahuje $ nebo @, pak se rotace provede prave a pouze tehdy, pokud
> nastal uvedeny cas *) A SOUCASNE je prekrocena stanovena velikost.

.... coz je celkem logicke chovani, protoze tim padem mas moznost dosahnout
obou stavu.
tedy - pokud napises vsechno do jedne radky, mysli se tim AND, pokud napises
dve radky, jednu s velikosti a druhou s datumem, mysli se tim OR - ve
smyslu: rotuj pokud velikost prekroci 100kb nejpozdeji v nedeli.

Jindra