newsyslog.conf a rotace dle velikosti i casu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 16 12:31:44 CEST 2006

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 06/16/06 10:38:

> Podle toho vypisu se bude opet rotovat az v nedeli ve 3 rano:
> # newsyslog -vvvv

	Ja tam tech 'v' mel sice pet, ale i tak to pomohlo:

> /var/log/lighttpd/access.log <5Z>: --> will trim at Sun Jun 18 03:00:00 2006

	Realne chovani kodu je, zda se mi, takove, ze pokud je pozadovana
rotace podle velikosti a soucasne rotace v presny cas (specifikace casu
obsahuje $ nebo @, pak se rotace provede prave a pouze tehdy, pokud
nastal uvedeny cas *) A SOUCASNE je prekrocena stanovena velikost.

	Pokud je pozadovana rotace podle velikosti a "jednou za N hodin" tak se
rotace provede pokud je prekrocena velikost NEBO byl logovaci soubor
vytvoren pred vice nez N hodinami.

						Dan

*) Za "nastal uvedeny cas" se povazuje, ze aktualni datum a hodina je
stejna jako pozadovana; na minutach a sekundach nezalezi

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz