newsyslog.conf a rotace dle velikosti i casu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jun 14 18:32:58 CEST 2006

Miroslav Lachman wrote:
> Mam celkem strucny dotaz - lze pomoci /etc/newsyslog.conf zajistit
> rotaci logu podle dvou podminek zaroven? Tedy bud pri prekroceni
> velikosti log souboru, nebo po dosazeni urciteho casu.
>
> Zkusil jsem tam napriklad tohle:
> /var/log/lighttpd/*.log www:wheel       644  5  100000  $W0D3  GWZ
> /var/run/lighttpd.pid
> [vse na jednom radku, ale predpokladam, ze se to zalomilo]

	Tentokrat jsem proti svym zvyklostem nesel prohlednout zdrojaky, a tak
jen tip - wildcardy, jakkoli jsou mozne, se prilis bezne nepouzivaji -
prinejmensim v defaultnich konfiguracich ne. Tak treba je chyba v kodu
newsyslog za teto situace. Takze bych to zkusil bez toho - pokud to
pomuze, bude zrejme na case konzultovat zdrojaky, pokud to nepomuze -
tak mozna taky.