newsyslog.conf a rotace dle velikosti i casu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Jun 15 22:05:09 CEST 2006

[...]
> 	Tentokrat jsem proti svym zvyklostem nesel prohlednout zdrojaky, a tak
> jen tip - wildcardy, jakkoli jsou mozne, se prilis bezne nepouzivaji -
> prinejmensim v defaultnich konfiguracich ne. Tak treba je chyba v kodu
> newsyslog za teto situace. Takze bych to zkusil bez toho - pokud to
> pomuze, bude zrejme na case konzultovat zdrojaky, pokud to nepomuze -
> tak mozna taky.
>
> 					Dan

Ze by tomu vadila hvezdicka u nazvu souboru? Zkusim tam zadat primo
access.log. Jinak tedy plati to, ze podle manualu by to newsyslog mel
umet? (abych se nepokousel o neco, co ani podle manualu nejde - ja to
chapu tak, ze by to melo jit, ale rad to porovnam s nazorem ostatnich,
co maji lepsi anglictinu, nez ja)

Miroslav Lachman