Kernel 6.1 na BSD 6.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jun 14 09:50:03 CEST 2006

Divacky Roman napsal/wrote, On 06/14/06 09:36:

> proc by to mela byt prasarna? ja osobne mam jiny userland, jiny kernel a jine
> moduly a co jako?

	Musis to videt v souvislostech.

	Ty si klidne takovouhle kombinaci provozuj, pokud chapes vsechnu
konsekvence takoveho chovani. Pak tomu ale rozumis natolik, abyses v
pripade problemu neptal ostatnich, proc se ti XY chova divne.

	Pokud se presto zeptas, ale zamlcis, ze tam tu kombinaci mas, patrne
nedostanes rozumnou odpvoed a bylo zbytecne se ptat. Pokdu se zeptas a
nezamlcis co tam mas, patrne se dozvis, ze kdyz jsi dost chytry na to,
abysis rozmyslel, ze je pro tebe nejlepsi pouzivat takovouhle kombinaci,
tak by ti nemelo delat problem si najit pricinu onoho chovani sam.

	Kolega Koblizek se zeptal - z cehoz usuzujeme, ze v teto oblasti
dostatecne znalosti nema (pozor, aby nedoslo k omylu, to neni vycitka,
jen konstatovani), jinak by se neptal. A bez techto znalosti je
pouzivani takoveho mixu prasarna. A tak mu to nekdo, v odpovedi urcene
pro nej, take, IMHO zcela spravne, rekl.

	Ano, ve tvem pripade bychom o prasarne nemluvili, ale to zejmena proto,
ze ty byses na neco takoveho nezeptal. Zjednodusene se tedy da rict, ze
odpoved "je to prasarna" je relevantni v kazdem pripade, kdy se nekdo na
neco podobneho *zepta* (s tim, ze to neni teoreticka uvaha, ale zcela
zretelne to ma zajem realne provozovat na produkcnim stroji).

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz