Kernel 6.1 na BSD 6.0

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Wed Jun 14 11:12:40 CEST 2006

> proc by to mela byt prasarna? ja osobne mam jiny userland, jiny kernel a jine
> moduly a co jako?

  ^-- Roman, dobre vies, ze TOTO SA ROBIT NEMA, a ze to Tebe tak funguje,
svedci o Tvojej sikovnosti, vynimocnosti a specialnych poziadavkach. Je
ale dost nekorektne, ked sa -- navzdory vsetkym manualom o tejto
problematike -- snazis prehlasit toto riesenie za normalne. Ked chces,
koleduj si o problemy sam, ale nerad to inym.

Kernel a world som nemal synchronizovany len raz, zabudol som po make
installkernel dat make installworld, takze po reboote som mal kernel novej
verzie so starym worldom. Nechcite vediet, co to urobilo s vinum-om.
Nastastie "len" nenabehla mirrorovana /home particia a nasledny make
installworld a reboot to vyriesili. However, varovanie pre buducnost to
bolo dobre, a momentalne si davam dost dobry pozor na to, aby kernel a
world BOLI voci sebe synchronizovane.

J.