Kernel 6.1 na BSD 6.0

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Jun 14 09:36:48 CEST 2006

On Wed, Jun 14, 2006 at 07:31:09AM +0200, Zbyněk Burget wrote:
> No, uz jenom uvazovat o kernelu proti base z jineho src je "prasarna" ;-)
> Navic to zkouset vzdalene bych urcite odvahu nemel. Jinak - pokud nekde
> dokazes prelozit kernel, urcite tam dokazes prelozit i userland. Pak
> prece nemuze byt problem upgradnout rovnou cely system...

proc by to mela byt prasarna? ja osobne mam jiny userland, jiny kernel a jine
moduly a co jako?

to ze by to melo byt synchronizovane je asi takova rada jako ze by clovek nemel
doma opravovat elektriku. ale co kdyz vi co dela (je elektrikar) ?

navic zmeny v minor verzich nejsou moc velke a za vyzkouseni jestli to pojede
nic neda.

vubec... vsechny ty rady co jsou v UPDATING a v handbooku jsou tam ne protoze
by to byl jediny v desateru schvaleny postup ktery kdyz se porusi tak prijde
daemonette a vysaje z tebe s.. dusi :) to je tam protoze se vyvojari nechteji
otravovat s lidma kteri nevi co delaji....

eto vsjo z mojej strany :)

roman