Upgrade 5.4 Rel. 11 => Rel. 12

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 9 11:25:05 CEST 2006

Peter Rosa napsal/wrote, On 06/09/06 10:51:
> Patral som na nete, ale nic take ako make disable-config zrejme neexistuje.

	No, ja mam nejake tipy, jak to resit, ale zadny z nich jsme zatim
neprozkoumal dukladne, jestli to opravdu dela to - a prave jen to - co
ma. Jedna vec (pro me ta mene dulezita) je zablokovat otevirani
konfiguracniho dialogu. To by, podle vseho, mohlo jit nadefinovanim
promenne _OPTIONS_OK=yes

	Dalsi vec je zaridit, aby se pripadne drive (nebo nekym jinym) ulozene
konfigurace nepouzili - to jest zaridit, aby se v ramci make (nebo pred
nim) vzdy provedl 'make rmconfig'. Druha moznost je zaridit, aby
konfigurace nenasel - to by mohlo jit definici OPTIONSFILE=/dev/null -
pricemz to by mozna mohlo soucasne vyresit i prvni problem.

	Ale musi se to jeste dukladne prozkoumat, zda to dela presne to, co od
toho chci ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz