přihlasovaci heslo postfixadmin

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Jun 1 11:34:10 CEST 2006

Jaroslav Votruba wrote:
> dobry den
> nainstalil jsem si postfixadmina, ten mi funguje, ale nemuzu se napoprve
> do nej prihlasit,abych si zmenil adminsky heslo a nastavil jej.Nikde
> jsem nenasel ze by bylo nejaky defaltni startovaci heslo,ani na webu
> postfixadmina,ani v konfiguraku.Pri vytvareni BD pro postfixe jsem
> pouzil nasledujici soubor-viz nize,ale i mima mizernyma znalostma sql
> bych predpokladal,ze jmeno a heslo se vklada timto-

PostfixAdmin ma dve urvone administrace - jedna je pro administratory
jednotlivych domen - ta se ridi tim, co je v MySQL a druha je ta hlavni,
ktera umoznuje vytvaret administratory domen, ta ma pristup omezeny pres
.htaccess / .htpasswd a tam je taky potreba nastavit login a heslo
(vychozi je tusim admin/admin)
soubor .htpasswd se ve vychozi instalaci nachazi v podadresari admin/

Zbytek dotazu je spis na poradne cteni manualu MySQL a syntaxe prikazu GRANT

Miroslav Lachman