přihlasovaci heslo postfixadmin

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jun 1 11:06:23 CEST 2006

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 06/01/06 10:56:
> zkusil jsem to podle vaseho navodu, ale nadava mi to ,ze mam blbe
> syntaxi:-((

	Hm, jenze to taky rika v kterem miste, kterazto informace je podle
vseho tajna - stejne jako byla tajna ta predchozi chybova hlaska.

	Je mozne, ze jsem se nekde upsal - ostatne, mam dojem, ze jsme se
nedozvedel ani to, o jakou verzi MySQL je, takze zadrhel muze byt jeste
i tady.

	Nakonec, tohle neni konference o MySQL - co se takhle podivat na
www.mysql.org do dokumentace, kde jsou priklady napsane ?

	Zdravi

						Dan

	O pravidle konference, ktere rika, ze odpoved ma byt pod quotovanou
casti zpravy, a o pravidle, ze quotovat se ma primerene, coz obvykle
neznamena celou puvodni zpravu ani nemluve ...

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz