Re: Kompilacia kernela FreeBSD 6.1

kyli at email.cz kyli at email.cz
Mon May 29 13:59:04 CEST 2006

Tuším, že by pomohlo pořádně si přečíst http://www.freebsd.cz/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/kernelconfig.html

Standardní postup je asi tak:
cd /sys/i386/conf
cp GENERIC jméno_mého_jádra
nano ( nebo jiný editor ) jméno_mého_jádra
-zakomentovat vše, co není potřeba ( výpis nalezeného hardwaru je tušim ve /var/run/dmesg.boot )
-na začátku změnit položku ident GENERIC na svoje jméno
-případně přidat další volby jako options IPFIREWALL, atd

uložit změny
config moje_jádro
  -pokud je to bezchyby
cd ../compile/moje_jádro