Kompilacia kernela FreeBSD 6.1

Marián Hercek hercek at student.ucm.sk
Mon May 29 13:31:57 CEST 2006

Snazim sa prvykrat skompilovat kernel FreeBSD 6.1

Som trochu zmateny z toho, ze vsade, kde som cital nieco o kompilacii
kernela bolo napisane, ze v subore LINT (v novych FreeBSD je to subor
NOTES) su vsetky volby pre kompilaciu kernela.

Ja som tam (GENERIC a NOTES) vsak nenasiel nieco ako 'device PF' alebo
IPF a podobne.
Co ked chcem len PF a IPF a podobne nechcem v kerneli?

Inak uz som sa pokusal asi dvakrat zkompilovat a dvakrat mi to padlo na
nejakej hlaske. Je velmi pravdepodobne, ze som odkomentoval nieco v NOTES.
Snazil som sa rozumne zakomentovavat.

Snazim sa o minimalisticky kernel, kde by bola hardverova podpora len
sietovky a toho najnutnejsieho hardveru.