Re: stop na "Trying mount root from ..."

Cizek.Milan Cizek.Milan at seznam.cz
Mon May 29 17:56:44 CEST 2006

>  > Tady mne ještě napadá dotaz. Kdyz mam disk rozdeleny na /, /var a /usr. Muzu
>  jen preformatovat / a znovu nainstalit base? Byl by postup stejny jako pri
>  upgrade, jen v label editoru nastavit Y do newfs?
>
>  	No, nemuzes vybrat upgrade - musi to byt nova instalace. Ale ano, jinak
>  to takhle muzes zkusit, mohlo by to stacit.

Tak tohle se mi bohuzel nepovedlo, nedokazal jsem sysinstall prinutit aby oddil znovu naformatoval. Nakonec jsem tedy preinstaloval cely stroj, vsechny porty, konfiguraky, vlastni jadro... A hle po obnove /etc se problem zacal zase vyskytovat.

Takze je to bud v /etc, jadru nebo instalovanych aplikacich. Kazdopadne nejde o chybu filesystemu ani disku. Budu dal patrat.

Milan