Kompilacia kernela FreeBSD 6.1

Marián Hercek hercek at student.ucm.sk
Mon May 29 14:08:40 CEST 2006

Priamo z handbooku:
For an exhaustive list of architecture dependent options and devices,
see the NOTES file in the same directory as GENERIC

Mozno to ja nechapem.

Ked som zakomentoval "blbosti" v GENERIC a dal kompilovat jadro, tak pri
kompilacii som videl, ako sa mi kompiluju veci, ktore som ale VOBEC
nechcel. Preto som sa dostal az k NOTES.

Chcem totiz vsetko nepotrebne explicitne vypnut.