Re: stop na "Trying mount root from ..."

Cizek.Milan Cizek.Milan at seznam.cz
Mon May 29 13:38:55 CEST 2006

Ahoj,
díky za reakci. Už umím opravovat z CD, super. :-) Vybral jsem na disku / a pro opravu zvolil jen base (instalace byla jen base+man). Vse probehlo, jen etc se mi nezazalohovalo do tmp (asi nebylo namoutovane), ale mam zalohu jinde. Nicmene po restartu problem zustal. Vse krome singleuser bootuje.

Milan