stop na "Trying mount root from ..."

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon May 29 13:51:56 CEST 2006

Cizek.Milan napsal/wrote, On 05/29/06 13:38:
> Už umím opravovat z CD, super. :-)

	Opravdu ? ;-)

> pro opravu zvolil jen base (instalace byla jen base+man). Vse probehlo, jen etc se mi nezazalohovalo do tmp (asi nebylo namoutovane)

	Urcite jsi zvolil "Upgrade" a nedelal's novou instalaci ?

	Rozdil mezi nimi je predevsim prave v tom, jestli se zalohuje a posleze
obnovi /etc ...

> Nicmene po restartu problem zustal.

	Vada upgrade via sysinstall je tak, ze kdyz pri roztarovavani dojde k
nekterycm warningum, ktere by mohly nastat, pokud je specificky
poskozena adresarova struktura, tak je nevidis.

	Pokud tohle nepomohlo, pak uz jsou pouze dve moznosti - zkusit
"mezikrok" - tedy nainstalovat zdrojaky a buildworld/installworld. A
pokdu ani mezikrok nepomuze, nebo se ho rozhodnes nedelat, pak uz jedine:

	Zazalohovat uzitecna data a nova instalace, vcetne formatovani svazku.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz