obmedz http download - OK, vazba IP-MAC

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu May 18 15:45:35 CEST 2006

Lubomir Majersky napsal/wrote, On 05/18/06 11:04:
> 	Mam z coho vyberat...

	No, ono je to do znacne miry o tom, co ti dovoli tvuj hardware, ktery
mas, nebo kapsa, pokud zadny nemas nebo kvuli tomu koupis novy.

> 	No, este by som vyjadril par slov k tomu zviazaniu IP a MAC. Hoci sa
> jedna, v mojom pripade, o vcelku velku skupinu ludi (je to vsak
> relativne), ide o uzivatelov skutocne beznych, nie o vrtakov, nie o
> studentov..., takze zviazat IP s MAC, je mozne aj prostrednictvom dhcp
> sluzby - v 'dhcpd.conf' je to velmi jednoduche riesenie ale funkcne...

	I v te nejtupejsi komunite (tvym uzivatelum se za pouzity vyraz
omlouvam) drive nebo pozdeji nekdo prijde na to, ze DHCP lze vypnout -
nebo mu to poradi nejaky kamarad, ktery ho navstivi. Takova informace se
pak, uz v podobe, kdy ji dokaze aplikovat i naprosty zacatecnik,
relativne rychle rozsiri mezi ostatni.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz