obmedz http download - OK, vazba IP-MAC

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu May 18 11:04:15 CEST 2006

Dan Lukes napsal(a):

> 	Ja si ted vybavuji metody ctyri -
Zdravim,

	v prvom rade chcem podakovat vsetkym diskutujucim na tuto temu. Mam z
coho vyberat...

	No, este by som vyjadril par slov k tomu zviazaniu IP a MAC. Hoci sa
jedna, v mojom pripade, o vcelku velku skupinu ludi (je to vsak
relativne), ide o uzivatelov skutocne beznych, nie o vrtakov, nie o
studentov..., takze zviazat IP s MAC, je mozne aj prostrednictvom dhcp
sluzby - v 'dhcpd.conf' je to velmi jednoduche riesenie ale funkcne...

--
LuMaX