obmedz http download - OK, vazba IP-MAC

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu May 18 16:33:07 CEST 2006

Dan Lukes napsal(a):

> 	I v te nejtupejsi komunite (tvym uzivatelum se za pouzity vyraz
> omlouvam) drive nebo pozdeji nekdo prijde na to, ze DHCP lze vypnout -
> nebo mu to poradi nejaky kamarad, ktery ho navstivi. Takova informace se
> pak, uz v podobe, kdy ji dokaze aplikovat i naprosty zacatecnik,
> relativne rychle rozsiri mezi ostatni.

	To nepopieram. Pohybujem sa vsak (a nielen ja, ale mnohi z Vas maju
podobne skusenosti ako ja) v oblasti, nazvem ju realnej, nie na
akademickej technickej pode (a na to 'technickej' kladiem doraz), kde
vacsina uzivatelov neovlada zaklady prace v prostredi mrkvosoftu -
nebudem vymenovavat priklady, ale za vsetky poviem len jeden, a to,
spravca siete, ktory je internym zamestnancom spolocnosti, kde sa mam o
to externe starat ja, nema ani paru co je TCP/IP. Vie len tolko, ze to
suvisi s internetom... Takze, hoci by uzivatel "xy" narazil v prostredi
mrkvosoftu na cast DHCP... no, nebudem rozvadzat.
	Podstatne je, ze to potrebujem nastartovat a ak bude potreba, budem
dvihat latku...

...ale mas pravdu, Dan ;-)

--
LuMaX