OT-registrace domén

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Mon May 15 10:36:18 CEST 2006

Jaroslav Votruba wrote:
> jaky registrator je nejlevnejsi pro domeny .cz a .eu.Nechá se to najít
> na webu,ale spis me zajimaji vase zkusennosti s jednotlivima
> registratorama,nebo domeny kupujete ze setrvacnosti stale u jednoho
> registratora

kvuli par korunam nebudu vymyslet blbiny a proto me hlavne zajima
slozitost ovladani. Nezajimaji me domeny .eu.

Velmi dobrou zkusenost mam se Zonerem (RegZone). Vlastni domeny mam u nich.

IOL se spravil, uz ma i funkcni webove rozhrani, ale dost neprehledne.
Mam dojem, ze letos prevedu domeny z IOLu k Zoneru. I kdyz mam dojem, ze
vyznamne zakazniky stale nuti pracovat pres obchodniky.

U Media4Web ma jeden ustav domenu a nejakym rizenim osudu (kontakty,
platby, atd) byla domena zrusena. Ale jeste ten den, kdy se to stalo
opet zrizena.

Neberte to jako reklamu Zoneru, jen odpovidam na dotaz.

	Ivo Hazmuk