OT-registrace domén

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon May 15 10:07:06 CEST 2006

Domeny mam stale u jednoho registratora, protoze hledat ktera domena je
zrovna kde, to mi za tu usetrenou korunu nestoji.
Vybiral jsem si podle administracniho weboveho rozhrani. To co se mi
libilo jsem si nechal a je fakt, ze doted nemam problem.

A co se tyce domeny .cz, tak uz par let resim, jestli ji podrzet nebo
ne, protoze .cz je snad nejdrazsi domena vubec.
Panove z NICu by se meli stydet.

Ondra