OT-registrace domén

Jaroslav Pavlicek freebsd at pavrda.cz
Mon May 15 11:52:20 CEST 2006

Tohle mohu jen potvrdit. Presel jsem k Zoneru pote, co po nekolikacyklovem
dotazovani se na infolinku COL (Czech on line) priznali, ze neumi udelat,
abych byl platcem domeny, kterou muj zakaznik vlastni. COL porad posilali
zakaznikum faktury, zadosti o autorizace, proste vsechno, takze ti z toho
byli nestastni, ze maji platit 2x a ze je nekdo otravuje s vecma, kterym
nerozumi. :)

Nasi "dobrou" spolupraci zakoncili COL tim, ze zakaznikovi, jehoz domenu jsem
prevedl k Zoneru, poslali fakturu, ten ji v nevedomosti zaplatil a COL si
stahli domenu zpet k sobe.

Cili, chcete-li mit domeny pod kontrolou, Zoner mohu jen doporucit.

--- jp

On Mon, 15 May 2006 10:36:18 +0200, Ivo Hazmuk wrote

EJP-soft - internetove sluzby (http://www.ejp-soft.cz)