pureftp přes ssl

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Apr 19 09:57:44 CEST 2006

tak jsem tls rozchodil s těmito volbama

cd /usr/ports/ftp/pure-ftpd/work/pure-ftpd-1.0.20/
./configure --with-tls
--with_certifile=/usr/local/etc/pure-ftpd/pure-ftpd.pem --with-language=
czech --with-largefile --with-mysql
make install

ale zase mi přestalo fungovat webový rozhrani co si bere autentizaci z
mysql-což mi připadá ,že si to nevzalo podporu mysql
kde bych zjistil,s jakýma volbama to bylo vlastně zkompilovaný(mělo by
to bejt OK-nic to nezařvalo)

s pozdravem
Votruba Jaroslav
tel: 389002504