pureftp přes ssl

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Wed Apr 19 11:01:13 CEST 2006

Ahoj
doporucuju pouzit volby WITH_ pro make portu
a ne to "hakovat" rucne pomoci ./configure (to se vetsinou v portech
nedela :))
cili jak uz jsem jednou psal
 WITH_CERTFILE=/usr/local/etc/pure-ftpd.pem WITH_LANG=czech
to jestli se ma kompilovat s mysql atd se voli v menu kdyz das v
adresari portu
make config

takz ejeste jednou to radsi shrnu:
1. cd /usr/ports/ftp/pure-ftpd
2. make clean
3. make config (zaskrtat prislusne volby)
4. make  WITH_CERTFILE=/usr/local/etc/pure-ftpd.pem WITH_LANG=czech install
5. upravit prislusne pureftpd configy
6. mas hotovo :)

guli