pureftp přes ssl

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Tue Apr 18 11:55:08 CEST 2006

Ahoj
podle me je potreba rozlisovat jestli chces SFTP (soucast ssh, jestli se
nepletu) nebo FTP-TLS

ja pouzivam pureftp s TLS
pri kompilaci jsem pouzil nasledujici:

WITH_CERTFILE=/usr/local/etc/pure-ftpd.pem WITH_LANG=czech

a vytvoril si sam sebou podepsany certifikat napr:

  openssl req -x509 -nodes -newkey rsa:1024 -keyout pure-ftpd.pem -out
pure-ftpd.pem

na server se pak pripojujes libovolnym FTP klientem co umi TLS
doporucuji precist
/usr/local/share/doc/pure-ftpd/README.TLS

guli