Re: pureftp přes ssl

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Tue Apr 18 11:54:05 CEST 2006

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Votruba" <jaroslav.votruba at keytec.cz>

> svýho času jsem tuneloval ftp přes SSH na debianu(kdeže lonské sněhy
> jsou),ale od tý doby jsem se o to nezajímal.Co by jste mi doporučili na
> to sftp?Je jen na mě co nasadím,jen když to bude fungovat šifrovaně.

kdyz se nad tim tak zamejslim, tak jsem kdysi delaval to, ze jsem si ridici
spojeni od ftp tuneloval skrz ssl tunel - bylo to celkem dobrodruzne a
narocne.

Troufnul bych si tvrdit, ze mas problem v komunikaci se zakaznikem - ze on
chce "neco sifrovaneho" a "nekde" si stahnul winscp a tam je defaultni volba
"sftp" a to se mu libilo.

takze nehledas sftp funkcionalitu od ssh? Ta je defaultne v provozu a
schovava se pod oznacenim scp

Jindra