vypadavani ssh spojeni na fbsd

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Apr 18 10:52:28 CEST 2006

Divacky Roman wrote:

> mozna se necemu nelibi nejaka velikost packetu ale ja se v tomhle nevyznam,
> mate nekdo nejaky napad?  neni to kriticke ale docela by mne zajimalo cim to je

Napada me spousta moznosti. Pustit si server i klienta v deb. modu a kouknout, co ktery
z nich rekne (a on urcite rekne, ssh je v debug pekne ukecane).
Pustit si tcpdump a podivat se, kdo z nich to zavesi.
Poslat si mezi temi stroji neco velkych pingu,zda se treba neco nestraci a to nejlepe ve chvili,
kdy se ti to rozpadlo (muze to byt nahodna chyba na siti, ja to videl u WiFistu,kdyz si dva zacali
menit CD via AP)...

Tohle vse ti rozhodne napovi dost...

Jirka