vypadavani ssh spojeni na fbsd

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Apr 18 09:12:52 CEST 2006

zdravim

na nekterych mich (fakt nevim jake i se tady pise :) ) serverech se mi stava ze
kdyz vypisu naraz na terminal hodne informaci tak se mi prerusi spojeni, nedela
to uplne vzdycky ale dost casto na to aby to bylo otravne

zkousim to tak ze spustim "yes" a necham ho chvilku bezet.. do nekolika sekund
se mi budto spojeni prerusi nebo to pojede porad..

napada vas cim by to mohlo byt? providerem to bude jen tezko, protoze to vidim
na vic ruznych sitich, konfiguraci si nemyslim ze to bude protoze mam vsechny
servery nakonfigurovany stejne...

mozna se necemu nelibi nejaka velikost packetu ale ja se v tomhle nevyznam,
mate nekdo nejaky napad?  neni to kriticke ale docela by mne zajimalo cim to je

roman