soubory vetsi jak 2GB na apache22 a fbsd

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Apr 18 09:20:20 CEST 2006

zdravim

podarilo se vam nekomu sprovoznit stahovani souboru vetsich jak 2GB na apache22
a nejakem fbsd? mne se to sice tvari ze to jede.. ale ten soubor se nikdy
nestahne cely, vetsinou se stahne treba prvnich 80KB (v lepsim pripade) nebo
treba 134MB a pak to odmitne fungovat dal...

fetch mi hlasi todle:

witten ~# fetch URL://XXX.tar
Authentication required for <http://URL:80/>!
Login: rdivacky
Password:
XXX.tar                                     0% of 4460 MB  103 kBps
fetch: XXX.tar appears to be truncated: 573440/4677631488 bytes

sprovoznil jste to nekdo?

roman

p.s. taky mne stve ze ten soubor se napoprve ulozi blbe a tak musim "zacit
stahovat, prerusit a zacit stahovat" aby se to ulozilo dobre :( zivot je tezky
:(