soubory vetsi jak 2GB na apache22 a fbsd

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Tue Apr 18 09:29:12 CEST 2006

On Tue, Apr 18, 2006 at 09:20:20AM +0200, Divacky Roman wrote:
> p.s. taky mne stve ze ten soubor se napoprve ulozi blbe a tak musim "zacit
> stahovat, prerusit a zacit stahovat" aby se to ulozilo dobre :( zivot je tezky
> :(

pohral by som sa s tcp options tykajucich sa tcp window scalingu.
nedavno som narazil na problem, kedy na moj stroj neslo stahovat
kontinualne subory dlhsie, ako... kde velkost bola velmi
nedeterministicka.

otis

--
Juraj Lutter                                    |  /"\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                            |  \ /